Ännu en natt i helvetet...

ORKA! Kunde fan inte somna inatt, somna säkert 2.30.. sen skulle man upp 7.30 för att man har tvättstugan!! Och trätta var verkligen ett måste! Har inte ett enda plagg rent nästan! Avskyr tvättstugor, vill ha en egen tvättmaskin istället.. men får skaffa det när jag har råd:/

Jobba ikväll med, den orken finns ju verkligen inte! Får hoppas det e lugnt o att jag kan somna den här natten, för imon ska jag jobba kl 7 på morgonen!

Ne ska ta o fixa mig lite frukost nu, vrålhungrig är jag iaf!!

KOMMENTARER
Postat av: Sandra

Tack Malin. Ja det är ett rent helvete att gå runt så. Det är liksom inget skämt eller nån töntig borförklaring till att sjukskriva sig eller ligga & dra sig en halvtimme extra i sängen på morgonen. Det är inte så jag vill ha det. Nu såg ju läkarn att det var klart & tydligt min infekterade käke som hamnat snett som ger mig sprängande huvudvärk. & hon sa bestämt att DEN KOMMER FÖRSVINNA! Alltså.. Jag är så glad så det går inte ens att beskriva. jag ringde min sambo & skrek (så gott jag kunde med bedövad trut :p) för att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. herregud. Jag har inte kunnat leva som en normal människa på 6 år.. 6 år är en lång tid. & jag är jätteglad att det finns såna som du som faktikst förstår. Ah, nu är jag ju inte glad att du förstår för att du själv fått stått ut med elendet. Men du förstår iaf, & det gör mig glad :) Mina vänner borde också förstå, dom har ju sett mig lida.

2011-03-08 @ 11:17:06
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera snällt, tack!:

Namn:
Ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg? ;)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0