Lördag!!

Helt underbart väder idag!:D Och så ska man jobba!? Börjar iof inte förrän 15.30.. Men det känns ändå inte riktigt som man kan ta vara på dagen:/ Mina lördagar har jag nästan som mest o göra, jobbar alltid kväll då, och så har jag en häst på ridklubben, och på lördagar e det alltid egen in o utsläpp, så går inte riktigt att planera något och därimellan ska jag hem till mor min o ta ha hand om hästar.. Blir väl lite mer tid till sommaren..
 Igår jobbade jag med kväll, med dom bästa:D Nathalie o Alex.. Riktigt kul. Efter jobbet va vi hemma hos mig o drack lite fin o åt lite godis, hade en riktigt trevlig kväll! Tur man har sånna underbara vänner! Dom e verkligen guld!!

Ne nu ska jag ta o göra lite nytta innan det e dax för stallet igen! Ha en underbar dag i solen!:D


KOMMENTARER
Postat av: Sandra

Men gud, exakt så är det för mig. Jag pinar mig ur sängen, & blir helt tårögd för att det gör så ont i skallen jag jag reser mig. det känns som att man blivit sparkad i skallen. Så det kanske är lika? & på tal om sparlar så fick jag huvudet insparkat av 3 killar 3 månader efter bilolyckan, jag varken anmälde eller kolade upp det. men jag fick såna hårda sparkar att ögonen var helt blåa & inte gick att öppna, nåt med dom där sparkarna kanske gjorde nåt i skallen, jag vill kolla upp det nu i alla fall.. vad det än är såmåste jag bli fri från värken. Hur ofta kommer in värk tillbaka?

2011-05-04 @ 12:28:07
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera snällt, tack!:

Namn:
Ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg? ;)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0