Bitterfitta

Känner mig jäkligt bitter.. varför vet jag inte riktigt:/ Men sånna dagar har man ibland.. och jäkligt segt e det!!
Jobbar hela dagen, stressigt som sjutton har det vart. Men imon e jag ledig:D Och då ska jag o Alex åka o hälsa på Sophia!! Yippie!! Det är helt galet! Jag har inte träffat Sophia sen hon var höggravid typ, o nu e hennes dotter nästan 1½ år! Jävligt illa! Men nu ska jag få träffa dom! Och Sophia måste ha världens sötaste lilla tjej, hon e så otroligt jäkla söt att det inte e klokt!

Ja, jag hade tänkt börja träna nu med.. Måste få ordning på mina feta lår, som jag la märke till igår! O min degmage! Dett är inte acceptabelt,, så ska försöka med o ta mig ut på en långpromenad snart med o börja med iaf.. Hahaha ja undra hur länge min träning kommer vara.. Men det blir bättre i slutet av månaden efter lön, då ska jag fan köpa ett gymkort o hänga med Natha o Carro i gymmet!

KOMMENTARER
Postat av: Lina

nawh, va roligt att höra! :D

2011-01-14 @ 22:41:54
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera snällt, tack!:

Namn:
Ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg? ;)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0