2011

Nya tag! Ohoj!!!!!! Är inne på min 3e lediga dag! Så många dagar i rad har jag inte vart ledig sen i somras! Har nästan bara vart ledig en dag åt gången.. Men nu behövde jag det här verkligen! Imon är det jobb igen:/ Man blir så bekväm när man vart ledig.. Men blir skönt o jobba igen, så man får lite ordning på dagarna!

Idag ska jag städa.. började ltie igår med o damma lite o plocka, sen hade jag storbak med min granne Nathalie hela eftermiddagen igår, blev cappucino Cheesecake och äggost! Blev OTROLIGT gott! Sen blev det nästan ett litet kalas när Martin och Alexandra kom o provsmaka, Alex kom till mig på sin rast, för hon jobbade kvällen igår.
Dessutom va det första gången jag gjorde äggost, o e otroligt stolt att den blev lyckad, för fääään vad svårt det e!

Ne bäst o ta en vända med hunden nu o börja städa sen! Måste iväg till stallet senare o rida med!

Förresten! God fortsättning och hoppas 2011 blir ett bättre år!

KOMMENTARER

Kommentera snällt, tack!:

Namn:
Ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg? ;)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0